lördag 12 oktober 2013

QUNCI VILLAS SPA




Selamat Malam!

Jag älskar lördagar!

Underbart med hela familjen hemma, sovmorgon och långfrukost.

Idag hade vi inga särskilda planer och flickorna ville softa hemma utan stress. 

Min hubby och jag bokade in 60 minuters massage på "vårt" spa, mmm, det är det bästa! Jag brukar ta "signature" och idag provade hubbyn "back & neck". Wow, vilka proffs de är här! Det känns i hela kroppen att den blivit ordentligt knådad, hihi.

Efteråt blev det poolhäng och simning under palmerna medan solen letade sig igenom molnen och värmde precis lagom.

Jag kom att tänka på att jag ju har en hel drös bilder från Spa:et i Qunci Villas på Lombok, Qamboja.

Det var så vackert, så vackert: konstverk och blomster, altare och tempelblommor, ögongodis vart man än tittade!








Att se vackerheter är som att få hela själen "genomknådad" tycker jag, hi hi, massage för sinne och hjärta som gör att man fylls med ny energi!

En fin lördag önskar jag er!


♥L



PS. Grattis Sverige till vinsten igår! Woohoo! Heja Zlaaatan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar